Тема 3. Основні види реклами
Тема 4. Рекламні звернення
ПРАКТИЧНІ РОБОТИ:
ПР-1. Правові основи рекламної діяльності
ПР-2. Оформлення цінників
ПР-3. Зовнішня та друкована реклама
ПР-2. Оформлення цінників
ПР-3. Зовнішня та друкована реклама
ПР-4. Рекламні слогани
ПР-5. Оформлення рекламних текстів
ПР-6. Оформлення вітрин
ПР-7. Дослідження засобів реклами в місцях продажу
Завдання для самостійної роботи
Перелік питань на залік
Цікаве відео про рекламу:
Перелік питань на залік
Цікаве відео про рекламу:
- Реклама ЗРГ студента коледжу групи ПТ-34 ЛОМАКИ Андрія
- Виды наружной рекламы и способы рекламы для малого бизнеса
- Виды наружной рекламы. Креатив в наружной рекламе
- Правильно оформлена вітрина збільшує продажі
- Хитрые рекламные идеи
- Шедевры наружной рекламы
- 28 примеров рекламы, которую создали гении
- Божкова В.В. Реклама та стимулювання збуту: Навч. посібник. - К.: ЦУЛ, 2009, - 200с
- Діброва Т. Г. Рекламний менеджмент: теорія і практика: підручник / Т.Г.Діброва, С.О.Солнцев, К. В. Бажеріна. – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во «Політехніка», 2018. – 300 с.
- Попова Н. В. Основи реклами : навчальний посібник / Н. В. Попова. – Х. : Видавництво «ВДЕЛЕ», 2016. – 145 с.
- Савицька Н.Л., Прядко О.М.. Олініченко К.С. Реклама в системі маркетингу: Опорний конспект лекцій для студентів спеціальності 6.030507 „Маркетинг”, денної та заочної форм навчання - Харків: 2016 р. - 70 с. - [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://elib.hduht.edu.ua/bitstream/123456789/1569/1/%D0%9E.%D0%9A.%D0%9B.%20%D0%A0%D0%95%D0%9A%D0%9B%D0%90%D0%9C%D0%90%20-2016.pdf
Додаткова література:
Миронов Ю.Б.,Крамар Р.М. Основи рекламної діяльності: Навчальний посібник. - Дрогобич: Посвіт, 2007. – 108 с.
- Рекламний креатив: опорний конспект лекцій /Савицька Н.Л., Прядко О.М., Михайлова М.В. - Харків: ХДУХТ, 2015. - 97 с.
- Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті : навчальний посібник / О. В. Штовба. – Вінниця : ВНТУ, 2014. – 92 с.
- Савицька Н.Л. Брендинг: конспект лекцій для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спец.: 075 Маркетинг, 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Н.Л. Савицька, І.Ю. Мелушова, О.М. Прядко. – Харків: ФОП Іванченко І.С., 2019. – 72 c.
- Тягунова Н.М., Лісіца В.В., Іванов Ю.В. Мерчандайзинг: кредитно-модульний курс - Навчальний посібник. — К.: ЦУЛ, 2014. — 332 с. - [Електронний ресурс] – URL: https://pidru4niki.com/1699100561462/marketing/merchandayzing
- Щепилова Г.Г., Щепилов К.В. Основы рекламы; Учебник для бакалавров. — М.: Юрайт, 2013. — 521 с._на укр мові - [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://stud.com.ua/10208/marketing/osnovi_reklami